View Single Post
Old 25-03-2006, 23:21
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Netforce_1
Fijne actie van de Paddock en bedankt voor het aanbod maar ik was 1 van de 100 (of 200 of 300 ) gelukkigen die een ticket wist te bemachtigen via racingworld.be. Ik weet enkel nog niet hoe of waar ik mijn kaartje zal kunnen/moeten afhalen (Dries laat maar iets weten via pm)

En euh... laat de tickets voor de volgende races ook maar komen
Beste Netforce_1,

De tickets zullen ter beschikking zijn in het Welcome Office. De reden waarom de 'winnaars' tot op heden van mij nog geen bericht ontvingen omtrent het afhalen van hun tickets is vrij eenvoudig: het is (ook bij de organisatie) nog niet bekend waar dat Welcome Office gevestigd zal zijn voor deze race. Van zodra we via de organisatie bevestiging krijgen, zullen jullie op de hoogte worden gebracht via mail.

Wat betreft die gratis tickets voor de volgende races: wij (en nog anderen) doen ons uiterste best om jullie verder te verwennen met gratis tickets. Voor de World Series zal Renault alvast weer gretig met tickets strooien . En via een goed ingelichte bron vernam ik gisteren dat er ook voor enkele BELCAR-weekends nog wel wat uitnodigingen te rapen zullen vallen . Met PRC Group, die BTCS/VW Fun Cup organiseren, werd enkele uren geleden alvast de deal gesloten dat jullie de tickets voor hun meetings gratis zullen kunnen downloaden via diverse media, zoals vorig jaar ook al het geval was .

Mvg,

Dries De Smet

Last edited by Dries DS; 25-03-2006 at 23:24.
Reply With Quote