View Single Post
Old 17-09-2006, 08:52
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by CorollaMan
Ik zou de velgen wit gelaten hebben, dat is de beste rallylook, maar da´s persoonlijk.
Dat ziet er meestal beter en professioneler uit. Maar er rijden al zoveel wagens met witte of grijze velgen. Er mag eens wat kleur en verschil in zitten. Maar als het de wagen niet mooi uitkomt, gaan ze alsnog in het zwart. En eventueel zelfs in het grijs...

Bedankt aan iedereen trouwens voor jullie meningen, ik wardeer ze heel erg.

Over de vooruitgang met de wagen kan ik kort zijn. Ik heb alle sponsors op pc staan. Dus ik kan ze vanmiddag klasseren en afdrukken. De spiegeltjes, de spoiler, het stuurtje de nummerplaten en het dashboard staan in de primer. De kas staat ook te drogen na een drietal laagjes RAL 5002 om de blauwe bumpers te maken. Straks kijk ik of nog een vierde laag nodig is. De wagen moet alvast tot woensdag drogen eer ik de decals ga plaatsen. En aangezien deze week vol zit met vergaderingen en sport, zal het weekend zijn eer de decals gezet worden. Ideaal om de decals te laten drogen, net als die bumpers...

Ook nu volg ik graag de raad van Huudo, haast en spoed is bij modelbouw nooit goed

grtzzz

Last edited by Loeten; 17-09-2006 at 08:54.
Reply With Quote