En nog enkele foto's om te tonen hoe erg het met sommige onderdelen is gesteld: de eerste 2 foto's zijn van de motor, de laatste 3 van een (nog niet gekuiste) zitbank.
Voor wat betreft de verchroomde onderdelen: ik had gezegd dat ik die sowieso zou ontdoen van de gele chroomlaag. Dat is nodig, vermits je toch moet schuren om ze te laten passen, maar er is nog een andere reden die dat nodig maakt, en die ik toen nog niet kende. Het blijkt dat als je die onderdelen in het bleekwater werpt ("javel" voor de vrienden) dat de chroom er wel mooi afkomt, maar dat er ook een hele dunne film op de zwarte plastiek zit. Als je met een zacht schuurpapiertje over het onderdeel gaat komt die makkelijk los, dat is niet het probleem, maar dat heb ik nog niet gezien. Daar is dus ook de nodig aandacht aan te besteden: zorgen dat je alle resten van die film hebt verwijderd, vooraleer je verder werkt aan het onderdeel, want ik heb schrik dat als je een stukje vergeet, dat mettertijd alsnog gaat lossen. Heel raar vond ik dat.
Tot de volgende!