View Single Post
Old 11-10-2006, 09:35
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Enkele grote evenementen in de afgelopen twee jaar hebben helaas geleerd dat het aantal strekkende meters voor de gewone toeschouwer flink minder worden. Moet ik het rijtje gaan opnoemen?
Net alsof er niks meer over is. Wil je net zo'n goede plek als de VIPs? Zorg dan dat je eenzelfde bijdrage levert aan een team zou ik zeggen. En aangezien dat voor de normale man zoals jij en ik niet mogelijk is, zullen we ons bij de situatie neer moeten leggen. Je kan hoog en laag springen, veranderen doet het toch niks. Ik blijf bij mijn standpunt, Zolder is groot genoeg voor gewone toeschouwers en vips.

Hier komt nog bij dat het WTCC behoorlijk toeschouwervriendelijk is. Natuurlijk is het risico daar dat enkele (waarschijnlijk nederlandse) sponsors een viptent neerzet waar brallende McGregor kraagjes en Oilily sjaaltjes aan hun rose nippen, maar verder hebben de fabrikanten hun viptenten en hun merchandisetenten waar men het mee doet. Ik heb alleen op Oschersleben gezien dat een fabrikant een tribune had afgehuurd (Chevrolet), maar daar waren nog meer dan voldoende alternatieven.
Reply With Quote