Ik heb ook nog eens een DTM raceke op tv gevolgd, maar ik heb me toch geamuseerd hoor.
Maar kgeef u voor een groot deel gelijk.
Die start tegenwoordig 't is nogal wat. En die chicane nog veel meer, in't begin stonden er nog twee paaltjes, na enkele ronden was dat al weg en reed iedereen volledig rechts van de curb, tot halverwege Frentzen het 2e paaltje ook nog omverreed, en ze bij die chicane al bijne rechtdoor reden :s
Daar zouden ze strengere regels moeten opleggen en snel straffen, dan zal't snel gedaan zijn met dat afsnijden.
Anderszijds heeft die startcrash het verloop van de race wel bepaald. Vooral met de ogen op Schneider, die in mijn ogen een heel goede wedstrijd reed en gezien het seizoensverloop ook de terechte kampioen is.
Vooral de acties Schneider - Kaffer waren heel mooi om zien.
Vond het wel jammer voor Mika, die reed ook héél sterk, maar ziet dat dan in zijn 1e stop verloren gaan, die Mercedes stops gingen echt slecht vandaag, dikwijls meer dan een seconde trager als de Audi-stops.
En ik ben er zeker van dat de Paddockers ter plaatse zich zeker geamuseerd hebben!
Er was vandaag ook enorm veel publijk precies, zeker tegenover gisteren. Daar kunnen ze in Spa nog iets van leren.
|