View Single Post
Old 20-10-2006, 12:49
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
...
En Hakkinen, m'n laatste favoriet in de F1
Laat nu net dąt een van de redenen zijn waarom ik zo graag meewou naar LeMans. Hakkinen nog eens een keertje aan het werk zien. Dat ik dan ook een hele tijd op zaterdagochtend en zondag na de race tussen de vrachtwagens heb staan wachten, maakt deze foto's, voor mij persoonlijk dan, alleen maar mooier. Die kans krijg ik wellicht nooit meer.

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Huudo, topfoto's man! Ge ziet bij u dat de ervaring een grote rol speelt!
Dankjewel! Ik heb er nog even over zitten denken of het inderdaad ervaring is. Ik weet het niet zeker, maar wellicht hebben de jaren dat ik nog met negatief film heb gefotografeerd me veel bijgebracht. Ik merk immers nu dat ik veel vluchtiger over mijn foto's heen ga tov vroeger. Toen bekeek ik iedere foto wel 20 keer om toch maar te begrijpen waarom die niet goed was of waar ie nog beter zou kunnen. Remember, het kostte toen handenvol geld om alles te laten ontwikkelen en afdrukken, dus je had er baat bij om goed te weten waarop te letten de volgende keer. Het ging je anders veel leergeld kosten aan minder goed foto's. Met de huidige generatie SLRs is de tendens daar om te kijken en direct te wissen wat niet goed is, want het moet snel snel snel gaan. Daarmee gaat natuurlijk belangrijke 'leerstof' (de gedelete foto's) verloren. Wat niet wegneemt dat er nu ook nog wel veel slechte tussenzitten. 't is niet voor niets dat mijn site nog niet bijgewerkt is. Ben nog steeds bezig met kijken en begrijpen waarom er weer een hele rits verkeerd gegaan zijn. Voordeel van dat alles is dan wel dat als ze goed zijn, ze ook echt goed zijn... allez denk ik toch.

Anyways, weer behoorlijk gegaan...
Reply With Quote