Quote:
Originally Posted by Huudo
Wat de gordels betreft: ik neem aan dat je het loodpapier gaat gebruiken voor de gespen en dat je voor de "buckles" foto-ets gaan gebruiken. Want in dit project passen enkel PE's, tenzij je wondermooie dingen zelf kan maken... afgaande op de rest, zou dat misschien wel kunnen natuurlijk. Ben super benieuwd hoe het verder zal gaan.
|
Inderdeed! de gespen in lood, de rest in PE. Die dingen kan je niet zelf maken, tenzij je Roeland heet en in West-Vlaanderen woont. Trouwens, voor wat die PE sets kosten begin ik er zelf niet aan.
Quote:
Originally Posted by Sennake
Maar : denk eraan : àls je iets doet, moet het goed uitgevoerd zijn om geen punten te verliezen; soms is het vanuit medaille-oogpunt gezien beter om een moeilijke horde gewoon niet te nemen dan ze slecht te nemen. Waarmee ik bedoel dat als je geen perfecte oplossing vindt voor een modelbouw-probleem waardoor je alleen maar een matig geslaagde uitvoering kan bedenken, is het soms beter om het zo te laten.
|
We weten natuurlijk allebei over welk probleem we het hebben en ik volg je hierin totaal Guy. De doos van de 2002 versie heb ik al gevraagd aan de goede Sint. Moest die man ietwat hardhorig zijn, dan is er nog altijd de kerstman.