View Single Post
Old 01-12-2006, 13:53
Jimbo's Avatar
Jimbo Jimbo is offline
De Paddock Rookie

Zouden de modelbouwers die afreizen (Sennake en Dominique zeker?) mij een groot plezier kunnen doen?

Ik vermoed dat jullie sowieso de standjes met bouwdozen aan een nader onderzoek zullen onderwerpen. Zouden jullie voor mij kunnen uitkijken naar een Bburago Kit (wat anders ?) in 1/18, serienummer 70045, van de Giugiaro Prima Speedster (zie hier)?

Dit is de enige die ik nog niet heb, en wat meer is, ik ben eigenlijk niet zeker of ie ooit verkocht geweest is (de ready-made in alle geval wel, die heb ik ooit es gezien). De kit is namelijk bekend gemaakt vlak voor het failissement, en ik heb 'm vooralsnog online nergens gevonden. Wat ik wél vind, zijn links naar Oostbloklanden waar ie dan weer wel te koop lijkt te staan. Lijkt, want het is me maar een raar taaltje op die sites .

Dit doet me in alle geval vermoeden dat ie dan toch nog te koop zou zijn geweest, en de standjes in Essen hebben steeds plafondhoge stocks van Bburagos bij, dus als hij nog bestaat, gaat hij er ongetwijfeld liggen.

Ik zal 'm dan wel op een van de volgende modelbouwmeetings in ontvangst komen nemen, in ruil voor een pint of twee (en de aankoopprijs natuurlijk ). Sjanettenkoffies mogen ook hoor ...

Alvast bedankt,
Jimbo.