Quote:
Originally Posted by Rohrl-fan
En? Was het een beetje de moeite? Ik ga donderdag zelf, vandaar... 
|
't was weer de moeite hoor, tenminste in groep.
Indien ik er alleen zou geweest zijn, zou ik op een uurtje of 3-4 al weer buiten zijn, omdat er opnieuw veel tuning was.
In groep daarintegen valt er zelfs op de meest hardnekkige tuninghal wat te zien/lachen.
Zonder problemen daar geraakt, en nog opvallender, zonder problemen de weg teruggevonden. We stonden dan ook in een recordtijd opnieuw in Sevenum

Kwestie van modellekes kopen was er dit jaar niet veel te vinden. Keuze in overloed, maar ik heb in feite het meeste al wat ik wil. Al heb ik wel een goeie zaak gedaan door een mp4/9 aan €20 te vinden

Guy heeft een 917 boek gekocht, dat hij voor 0.9€ goedkoper heeft gevonden dankzij een nogal geirriteerde verkoper.
Het middagmaal bestond nu eens niet uit een snitzel, maar uit Chinees eten.

En als goede Belgen hebben we dat Chinees diensterje natuurlijk geholpen met afruimen. Alleen liep dat wel even mis toen die plateauhouder niet wou meerwerken

Maar waar we natuurlijk voor gingen waren de wagens. Veel mooie Le Mans wagens gezien, waar we natuurlijk als één van de eersten die hal kwamen binnengewandeld. Ook een mooie verassing was de aanwezigheid van alle F1 boldides, op uitzondering van de williams en Torro Rosso na.
Ook veel vrouwelijk schoon gezien, maar geen gebodypainte madammen gezien deze keer helaas. Tenminste niet zo uitgebreid gebodypaint tenminste, maar
"less is more" zeggen ze.
En Guy wou natuurlijk weer met de Osram dames op de foto, wat je natuurlijk hieronder kunt zien, zoals gevraagd
En dan op de teruggweg op de radio gehoord van werken in Kennedytunnel. Maar eer we daar waren, werden we nog op zwaar regenweer getrakteerd. Toen Dominique de ring van Antwerpen verlier reed ik er vlak achter. Van daar kon het max 1500m geweest zijn, tot de Kennedytunnel, maar over die 1500 heb ik wel 45 minuten gedaan. Da's nu al de 2de keer op rij dat ik niet vlot thuisgeraak, hopelijk wordt dat geen nieuwe gewoonte