Quote:
Originally Posted by sledge
Zonder problemen daar geraakt, en nog opvallender, zonder problemen de weg teruggevonden. We stonden dan ook in een recordtijd opnieuw in Sevenum 
|
Ja, het is ooit anders geweest
Quote:
Guy heeft een 917 boek gekocht, dat hij voor 0.9€ goedkoper heeft gevonden dankzij een nogal geirriteerde verkoper.
|
Voor mij onbegrijpelijk. Ik heb nog nooit zo een vriendelijke meneer geweten die toen ik het boek stond te doorbladeren mij zelfs heel rustig kwam vertellen dat het een beperkte oplage was, splinternieuwe uitgave, niet lang meer verkrijgbaar, ...
En daar heeft Guy ambras mee.
Quote:
Het middagmaal bestond nu eens niet uit een snitzel, maar uit Chinees eten.  En als goede Belgen hebben we dat Chinees diensterje natuurlijk geholpen met afruimen. Alleen liep dat wel even mis toen die plateauhouder niet wou meerwerken 
|
Waarschijnlijk moeten we daar volgend jaar ons gezicht niet meer laten zien op gevaar af van een paar rare Oosterse lappen tegen ons oren ...
Quote:
Toen Dominique de ring van Antwerpen verlier reed ik er vlak achter. Van daar kon het max 1500m geweest zijn, tot de Kennedytunnel, maar over die 1500 heb ik wel 45 minuten gedaan. Da's nu al de 2de keer op rij dat ik niet vlot thuisgeraak, hopelijk wordt dat geen nieuwe gewoonte
|
da's inderdaad niet zo positief. Waarschijnlijk was ik allang thuis voordat gij door de Kennedytunnel zijt geraakt.
Het is ook altijd iets op die ring rond Antwerpen ...