Ik vermoed dat er hier Gunze gedoeld wordt ipv Geuze - dat krijgt men als er getypt wordt zoals men spreekt...
In ieder geval. De vernis van Gunze is een topproduct, door velen onder ons al uitgetest. Ik zou vermoeden dat het met de rest van de kleuren ook het geval gaat zijn.
Echter! Ik denk dat de ontevredenheid over de Tamiya verf misschien wel onterecht is. Immers, wit is, na geel, zowat de moeilijkste kleur die er is om te spuiten. Bij dit soort kleuren moet je zeer geduldig laag voor laag opbouwen en niet willen proberen om alles in 2 lagen gedekt te krijgen. Ik vrees dat je dit fenomeen bij ieder merk gaat tegenkomen. Maar, laat dit je niet tegenhouden om eens wat nieuws te proberen - lees, de Gunze te gebruiken.
Hierbij maak ik dan wel de randopmerking dat je, wanner je dit zou doen, je mag verwachten aan een lichtgewijzigde manier van werken. Dat zal weliswaar slechts in enkele details zitten, maar goed, ze kunnen wel een model de nek omdraaien. Want ook hier geldt dat je je best houdt aan de technieken en producten die je goed kent en beheerst. Wil je alsnog anderen dingen doen, hou er dan rekening mee dat aan iedere techniek of product een zekere leercurve vastgangt.