View Single Post
Old 04-01-2007, 22:35
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Pffff, je zou jaloers worden als je ziet aan welk tempo sommigen hier kunnen verderdoen... Gelukkig heb ik hier ook eens een update. En dit keer met foto's! Ik dacht er aan dat ik een webcam heb en daarmee kun je ook pics maken. De kwaliteit is een ramp, maar een beeld zegt meer dan woorden he...

Een overzichtje:

De rolkooi werd herwerkt. Ze leek mij niet erg realistisch dus heb ik ze wat aangepast. Het heeft mij toch een paar uur werk gekost om de buizen op maat te knippen, te schuren, passend te maken en te kleven.

Ondertussen staat ze al in een eerste grondlaagje primer. De bedoeling is dat ze grijs van kleur wordt met dat zwarte beschermingslappen op. Hoe ik die ga maken, weet ik nog niet. Misschien met de middenstukken van de pleisters want die gooi ik toch weg.

Om het reservewiel vast te zetten, zocht ik ook een oplossing. Ik kwam tot deze steuntjes waar dan de gordelbevestiging zal opzitten. Een "kooi" zoals ik de Focus of de Porsche leek me te "duur" voor een amateurwagen zoals deze Honda...

Met deze heb je een idee hoe het er wat uitziet.

Grtzzzz
Reply With Quote