View Single Post
Old 07-01-2007, 17:06
BSmodels BSmodels is offline
Le mans - F1 fan

hé coco, allesinds is dit een zeer leuke thread, wist zelfs niet dat deze wagen met zo'n livery had rond gereden. Dus mijn aandacht had je zeker.

Dat er misschien minder gereageerd wordt (alhoewel, ge moogt zeker niet klagen) kan twee dingen betekenen. Of er is geen interesse of er zijn geen opmerkingen ivm de bouw. Dat er voor zo'n threads geen interesse bestaat geloof ik niet dus is het meestal wel het tweede.
Nu dit forum is niks zonder foto's maw het is moeilijk om te zeggen dat iets waauw is aan de hand van 1 foto. Het zou ook niet fair zijn t.o.v. anderen die wel veel foto's posten en dan dikwijls wel eens hunne bak vol krijgen (de prijs van het succes ). Maar ik heb ondertussen begrepen dat er iets met je fototoestel is dus

Drie opmerkingen / vragen:

1. de luchthapper.
Op het model zitten er nog twee splitters in, was die op het echte model, moeilijk te zien op de foto. Misschien heb je nog andere foto's ?

2. neus
Waar de neus in het chassis duikt zie ik op het echte model nog een "bubbel". Deze mis ik op het model. Misschien correct omdat de livery niet 100 % overeenkomt met de foto ?

3. de panel-lines.
welke techniek gebruik je? Ik heb de indruk dat die afwijkt van hetgeen we hier gewoon zijn. Vind ze zeker en vast geslaagd.

Keep up the good work. zeg nu nog dat we niet volgen

BSmodels
Reply With Quote