View Single Post
Old 07-01-2007, 21:57
Desmodromic2001 Desmodromic2001 is offline
De Paddock Rookie

Ik zie dat er hier wat klachten zijn over de Decals van Studio 27. Ik begin er meer en meer van overtuigd te geraken dat het enige positieve van de Studio 27 decals is dat ze gedrukt worden door Cartograph. Alles wat Cartograph drukt, is gewoonweg uitmuntend ! Hun decals zijn bijzonder scherp, en zeer goed manipuleerbaar zonder dat ze scheuren. Maar wat mij SERIEUS begint tegen te steken aan Studio 27 is het feit dat hun decals niet correct zijn. Veelal zijn ze te klein, en zitten er fouten in als je vergelijkt met de echte wagen. Tevens ontbreken er veelal wat kleinere sponsors op hun sheets. Ik heb de Toyota Corolla Gulf gebouwd, en daar waren de decals te klein. Bij de Porsche 911 GT1 STP van Boutsen, waren de kleuren op sommige decals i.p.v. groen bijvoorbeeld rood, en waren ze weeral te groot. Nu ben ik bezig met een stuk of 6 Honda RC211V 's te bouwen, waaronder ook de Valencia versie. Ik had voor die versie uitkwam van Tamiya, al decals gekocht van Studio 27 om die versie te kunnen bouwen. Zodoende kon ik ze nu vergelijken. Wat blijkt is dat de Tamiya decals correct zijn, maar de Studio 27 decals nu te groot zijn, en serieus van kleur verschillen. Toch ziet deze gouden Porsche 936 er zo leuk uit, dat ik me toch zo'n setje Warsteiner decals zal aanschaffen ! Nog iemand dezelfde ervaring met Studio 27 ? Mijn excuses als ik ietsje aan het gaan ben...
Reply With Quote