View Single Post
Old 13-01-2007, 22:54
Gulfie's Avatar
Gulfie Gulfie is offline
________

We zijn er bijna ...

De deuren zijn gemonteerd, de laatste stofjes uit de vernis geschuurd van de herwerkte motorkap en nu kan het echte werk dus beginnen … het weatheren. Ik ben al licht begonnen en zal ook niet overdrijven. Op de splitter vooraan zullen wat modder sporen te zien zijn, de zijkanten licht vuil en de achterzijde zal vuil zijn met een donkere zone rond de uitlaat en een imitatie vochtige zone in het midden op de uitlaat. Dit zal ik proberen te doen door de basis licht matt grijs te airbrushen vervolgens de rest in het zwart en een laatste kleinere zone opnieuw licht glansend vernissen om verse natheid te simuleren … allé, dat hopen we toch.

Ik denk dat ik de versie zo ga laten met enkel de verstralers onderaan. Ik heb ondertussen de bovenste 4 ook erop gezet en het toont wel heel erg zwaar. Het breekt het ganse model. Temeer ... doordat ik de PE body clipsen gemonteerd heb past de originele verstraler ramp niet meer perfect op de motorkap. Enkele steunen dienen versmald te worden, wat dus de carbon decals zal beschadigen (alles is ondertussen gelakt en klaar). Maar ... misschien bedenkt ik me nog. Ik heb nog een extra set liggen en transformeer ik die wel.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	resised - wheathering rechts.JPG
Views:	62
Size:	94.4 KB
ID:	4671   Click image for larger version

Name:	resised - wheathering achter.JPG
Views:	65
Size:	92.0 KB
ID:	4672