View Single Post
Old 14-01-2007, 20:15
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Weekend... dan hoop je effe te kunnen doorwerken... Niks van hierzo dus. Wel veel modelbouwtijd gehad, maar er niet veel mee kunnen doen. Bleek dus dat de velgen langs geen kanten op deze wagen passen.

VOORAAN:

Ze zijn te breed. Oplossing: een stuk afzagen. Zo gezegd, zo gedaan... Maar toen bleken ze nog te laag in de body te zitten. Geen zicht dus zo'n lowrider rallymodel... Oplossing: ophanging verhogen... Maar nu bleek ook het tussenstuk waar de ophanging opzit niet meer te kloppen...

ACHTERAAN:

Hier valt het mee. Niet te breed, dus dat kan lukken. Hoewel ik twijfel om achteraan bredere wielen te steken. Dat lijkt vast nergens op. Ook hier moet ik wel de ophanging aanpassen. Alles moet wat meer naar achter toe, enkele mm...

En toen bleek de velg niet op de ophanging te passen. De velgen hebben een pinnetje en voor deze wagen heb je een gaatje nodig... Dit wordt serieus ombouwen...

En nu zit ik dus te twijfelen... Eén velg is aangepast, maar het lijkt nergens op (lelijk en niet netjes gedaan) Zou ik dan toch de originele velgen plaatsen? Logisch gezien wel, want alle Civics die rally rijden hebben andere velgen dan dit... Langs de andere kant zit het reservewiel er wel al in. Maar in brede toestand... Pfff, ik weet het effe niet meer.
Reply With Quote