View Single Post
Old 22-01-2007, 17:23
DDRT_Fred's Avatar
DDRT_Fred DDRT_Fred is offline
De Paddock Rookie

Zo te zien gaan we er nooit uitgraken. Zelfs de patijen die vinden dat te GTR wel een GT is zijn het niet 100 % met elkaar eens.

Een gewone M3 beschouw ik dan weer wel als een touring car. Om dat die volgens mij de bedoeling heeft om een sportieve saloon te zijn. Die toevallig ook nog eens de snelheid heeft van een porsche. En over de CSL spreek ik me niet graag uit. Maar je kan het zo stellen bij alle M3's op de GTR(racewagen) na.

"Walking a fine line between GT-car and touring car"

maar de M3 GTR is en blijf volgens mij een GT! En is zeker welkom in de Belcar. Ik vrees alleen dat meneer Ratel het daarover niet eens is met mij aangezien die man niets anders in zijn kampioenschap ziet als race wagens die enkel eindigen op "GT3". geen GTR, RSR, GT1, R en weet ik wat nog allemaal.

@ Bramzel: Over die Toledo, hoewel er nooit een productie GT is uitgekomen van de toledo. vind ik nog wel dat die buiten de gigantische spoilers er visueel nog heel wat van weg heeft. Zeker aan de achterkant. Toch als je je linker oog toeknijpt en hem tegelijk vanuit de ooghoek van je rechter ook bekijkt

Last edited by DDRT_Fred; 22-01-2007 at 17:28.
Reply With Quote