View Single Post
Old 22-02-2007, 02:56
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Gulfie View Post
So what? Barbie rijdt ook in een Porsche ... dus een dochter is GEEN garantie (en geloof me, ik weet er alles van!)
Ja ik vrees er hier ook wat voor. Ze heeft net iets teveel interesse voor haar broertjes auto's...

Anyway, back on track met Luigi. Vandaag kreeg hij zijn primerlaagjes. Drie in totaal waren het er. Met telkens tussendoor wat schuurwerk omdat de putty en de milliput toch niet zo supergeschuurd waren.

Het dakje en het onderstel kregen alvast hun eerste laag matzwart erbij. Datzelfde dakje is net de reden waarom ik de wagen niet ga vervormen tot de ronding zoals op de tekening. Ten eerste brak het voorste stuk al doormidden. Ten tweede bevat het dakje milliput dat niet meer te verwringen is eenmaal droog.

Misschien wel jammer maar ik heb al fragmenten uit Cars gezien waar Luigi met een platter dak rondrijdt. Toch hou ik het in mijn achterhoofd. misschien bouw ik er later nog eens eentje mét ronding...

Hier de foto's van vandaag:

Ook de ramen kregen een kleurtje: ze worden primerkleur... Enkel het voorste raam niet. Of ja, primerwit dan wel. Ze kregen wel nog maar één laag, dus wacht nog effe met de kritiek hierop

Morgen start ik met de motor, die amper te zien zal zijn (waarom heb ik toch dat deksel toegelijmd) en het onderstel...

Grtzzzz
Reply With Quote