Ik had gedacht hem in Jabbeke te kunnen afwerken, en dat was wel gelukt als Mr Murphy niet was langsgekomen. Wat er is gebeurd weet ik niet, maar waarschijnlijk heeft de zetel toch iets te krap in de behuizing gezeten, en heeft die op de duur heel de handel uit elkaar geduwd. Dat had tot gevolg dat de plamuur die ik op de rug had aangebracht van de plastiek was losgescheurd, met een PRACHTIGE barst als gevolg.
Ik heb nog geprobeerd de meubels te redden, door wat op te schuren, eerst met in het achterhoofd een "spot-repair" te kunnen doen, maar de schade was te groot. Dan heb ik wat verder opgeschuurd en getracht met BMF de rug te bekleden. Maar ook dat was geen zicht (zie foto's 1 tot 3). ook het rode streepje decal dat ik had aangebracht was niet zo'n goed idee: de draagfilm was veel te prominent zichtbaar. Er af met die handel dus.
Alles is dus opnieuw gedemonteerd, en de hele witte handel gaat het badje in.
Opnieuw opschuren, primer er over en spuiten is de boodschap.
Deze thread zal jullie dus nog wat langer dan verwacht blijven achtervolgen
De voorkant is wel gelukt voor zover ik hem heb kunnen afwerken. Ik heb nu wat meer tijd, en ik ga de remmen nog eens goed onderhanden nemen vooraleer die worden gemonteerd.
Tot later!