Het was tof om nog eens mensen terug te zien die je al maanden niet meer hebt gezien. En als je er dan nog eens in een leuke sfeer kan tegen racen, maakt het er alleen maar beter op.
Ik had voor zaterdag nog nooit op die lay out van Herselt gereden. Gelukkig was er een vrije training en moest niemand meteen voor supersnelle chrono's gaan.
Na de deskundige uitleg van Bart konden we dit in de praktijk omzetten. Met de quali's kon ik tot mijn verbazing Wim afhouden om zo op een 2 te plek te starten. Dave was in de quali's spijtig genoeg buitenaards.
Nog nooit heb ik zo'n goede start genomen als zaterdag en ik zat tot mijn verbazing direct tegen de achterbumper van dave in de eerst bocht. sorry dave
tot mijn nog grotere verbazing kon ik Dave gemakkelijk volgen en verschillende aanvalspogingen doen. af en toe raakte ik Dave -buiten mijn wil- nogmaals sorry Dave
Na het vallen van de vlag werd ik tweede net achter de oninhaalbare Dave. Maar ik had wel een snellere ronde... een tijdenblad om in te kaderen
tot volgend jaar?