Quote:
Originally Posted by Yvonne
Máár Anthony reed de 2e helft van de race...Ik zag namelijk een juichende Longin aan de muur staan...
|
Pardon, ik was in de veronderstelling dat Longin gestart was. Dan heb ik er ook geen verklaring voor.. Anyway, ik denk niet dat je zo 1-2-3 kunt stellen dat er gelijke omstandigheden zijn. Een tweede stint lijkt me per definitie wel moeilijker, omdat je niet tegelijk met je naaste concurrent het circuit op gestuurd wordt (je wordt als het ware meteen in het diepe gegooid, daar waar de vertrekkende coureur de spanning langzaam opbouwt) en, zoals ik al eerder zei, je veel meer te maken krijgt met blauwe vlaggen.
Quote:
Originally Posted by Neo-242
Ik denk dat hij het vooral over mijn lichte kritiek op Alexandra had, en dat hij nogal fan is  , wie niet?  Maar het moet gezegd, ik vond het tempo van Stefanie indrukwekkend!
|
Mevr. van de Velde ken ik niet zonder helm. (tenminste, ik denk dat je daar op doelt) Stefanie heb ik wel al een aantal keer vrij aardig haar rondjes zien draaien op het Zandvoortse asfalt tijdens een aantal F Renault evenementen. Helemaal nieuw ben ik niet in de Belcar-scene, maar alle ins en outs ken ik er ook weer niet van. Wellicht kom ik hier maar eens wat vaker..