View Single Post
Old 05-04-2007, 09:52
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by sampie06 View Post
De ultima heeft een beetje van een probleemweekend gekend , zaterdag op de vrije trainingen heeft hij op het parcour een mooi lijntje benzine gelegd.

Normaal gezien gingen de corvettes gerestricteerd worden vanuit de fabriek , maar zoals het er nu uit ziet zal het weer een beetje hetzelfde plaatje worden dan vorig jaar , (longin-kumpen reden in de timed practices 1.34 sec , en dit nog op het +-1.5 sec trager geworden circuit.
Nu dankzij dat die mannen 1.36sec neergezet hebben in de kwali's worden de Belcar specials beperkt tot tijden van 1.38 dit is dus gewoonweg belachelijk , dat zijn niet 2sec maar 4 seconden en een rondje te snel rijden is een drive trough aan hun been , nouja daar is het laatste nog niet over gezegd mijn gedacht.

mvg
sam
Eigenlijk wordt het dus onmogelijk dat een belcarspecial een race kan winnen want hij mag niet sneller gaan dan een klasse 1 auto. Lijkt mij niert zo fijn maarja. Weet iemand of er vandaag getest wordt? Ik hoor vanalles buiten maar dat kunnen ook motoren zijn denk ik.