View Single Post
Old 12-04-2007, 10:24
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular

Weer wat verder gedaan aan deze bolide. Heb me eens aan het interieur gezet en deze is dan ook al volledig klaar. 1 probleem de decals zijn niet meer van een goed kwaliteit, de decals voor op de schouders van de gordels scheurde aan de zijkant, het waren precies allemaal lamellen. Dit probleem kreeg ik later weer te zien.

Het is wel niet te zien op de foto, kheb het zo goed mogenlijk herstelt maar als je goed kijkt (in het echt) zie je het nog wel.

Daarna heb ik mij een de 1ste radiator gewaagd. Het is de eerste keer dat ik een beetje "scratch" bouw, als je dit zo al kan noemen. vind het wel geslaagd voor een eerste keer maar als er opmerkingen zijn, laat maar iets weten. da kan ik het misschien nog aanpassen.

Ook ben ik aan het voorste deel van de body begonnen. Omdat ik gelezen had op automotive forums dat de kleur van de decels voor het blauw niet goed waren heb ik besloten om het blauw te spuiten. Hiervoor heb ik tamiya's ts-44 brilliant blue gebruikt. Zoals aangeraden op de automotive forums. Nu moest ik wel de rode lijntjes uit de decals snijden, dat ging goed met een ziekenhuis mesje, deze zijn flinterdun en vlijmscherp. Maar ook hier het probleem met de decals die in lamellen scheurde. Met sol ging het ook niet echt goed om deze weg te werken, daarom dacht ik als ik er nu de Barclay decal over doe zie je het niet meer. Nu was ik wel even te snel want er moest nog een andere decal onder. Tot zo ver de livery met de Barclay decals want deze had ik ook gesold. Dan ben ik gaan zoeken op suttonimages en zag dat in de GP van Groot Brittannië reden met hun namen idpv de Barclay reclame. Nu staat er Boutsen op de zijkant.

met flash

zonder flash

De neus is ondertussen ook al afgewerkt heb nu enkel een foto van het aanbrengen van de blauwe kleur

Last edited by Gèrre; 12-04-2007 at 10:31.
Reply With Quote