Quote:
Originally Posted by Bramzel
Ik kan die pantserwaren ook absoluut niet als stom of ongevoelig zien. Ik vond het juist een schitterende actie, het was een waanzinnig gezicht om dat ding voor die Seatjes de bocht om te zien loeien. Ik vond het wel een goede actie, mogen ze vaker doen. Helemaal met vortex eens dus.
|
Het was niet de eerste keer overigens dat zo'n pantserwagen als pace-car reed en bij andere dagen heb ik er ook totaal geen problemen mee. Het ligt maar net aan je leeftijd, woonplaats, historisch besef en nog wat (persoonlijke) parameters hoe je dergelijke zaken tot je neemt
Ik persoonlijk vond het "not done", zal kijken of ik morgen dat stukje uit de Motorsport Aktuell kan inscannen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|