Nadat de decals helemaal droog waren, heb ik de body 2 lagen vernis gegeven om ze te sealen.
Terwijl de body droogt, kunnen we het interieur aanpakken. Eerst heb ik het chassis een laag grondverf en een laag zilver gegeven. Vervolgens heb ik de pedalenset en de versnellingspook in vorm geplooid en aangebracht, idem voor de black box, en heb ik de brandblusser bekleed met BMF en ook op de chassisbodem gekleefd.
De kuipzetel is gespoten in matzwart, waarna de gordels in matblauw geschilderd zijn. Eens dat gedroogd is kan ik de foto-ets gespen aanbrengen en tenslotte de decals, zowel van de gordels als van de stoel zelf. Ook de rolkooi, bestaande uit whitemetal onderdelen, wordt in elkaar gekleefd, aangepast op maat, en in zilver gespoten. Tenslotte worden de schuimrubberen beschermstukken in matzwart geschilderd.
Het dashboard is eerst gespoten in semigloss black, waarna de CF-decals aangebracht zijn. Die moesten eerst drogen want daarna komen er nog eens andere decals overheen. Het stuur, dat uit een metalen ring bestaat die opgesmukt wordt met liefst 3 foto-ets onderdelen, wordt gemonteerd en geschilderd. De achterlichten zijn eerst in hetzelfde blauw gespoten als de body, waarna de lichten zelf bekleed werden met BMF. Daarna werden de BMF-stukken geschilderd met clear red.
De velgen zien er ondertussen ook al iets minder belachelijk uit. Aan de binnenzijde zit een Brembo foto-ets remschijf, en de spaakwiel-insert sluit het geheel mooi af. De Michelin-decals zijn ook al aangebracht. De diffuser bestaat uit maar liefst 9 foto-ets onderdelen! Nadat hij in het matzwart gespoten is ziet hij er realistisch uit.
Tot de volgende!