View Single Post
Old 14-06-2007, 11:15
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Jawaddeman View Post
Ondanks het ons 80 plaatsen straf heeft gekost, toch bijzonder knap van Kevin dat hij zaterdag tijdens de kwalificatie alle maar dan ook alle auto's(kl1,2 en 3) achter zich gelaten heeft.
Het is inderdaad een belachelijk spelletje. Ik stond klaar op de grid en men kwam mij op een papiertje laten zien dat de normtijd gewijzigd was.
Nu, wat ons betreft maakte dit toch niet veel uit, gezien onze Biturbo owv te weinig vermogen daar toch nooit zal aangeraken. In de regen is het uiteraard een ander verhaal, zoals hierboven al aangehaald.
Ik kan de frustratie van Kevin en co heel goed begrijpen. Hij is een heel snelle piloot en een toffe kerel, maar toch heb ik er gemengde gevoelens bij...
Anderszijds wist men wel voor het seizoen begon dat er voor divisie 3 een normtijd zou opgelegd worden, en dan moet je natuurlijk niet komen mekkeren dat je met een GT1 sneller bent dan een FIA GT3, want een GT1 met een goeie piloot is naar mijn mening altijd sneller dan een FIA GT3, op een uitzondering na waarschijnlijk. De manier waarop deze normtijd bepaald wordt heb ik het ook wel moeilijk mee, en zorgt uiteraard voor frustraties...

Just my 2 cents

Last edited by B.V.S.; 14-06-2007 at 11:17.
Reply With Quote