View Single Post
Old 14-06-2007, 20:29
camso belgium camso belgium is offline
De Paddock Rookie

Ik heb wel 5 jaar universiteit gestudeerd, maar dat ganse Bel Car/ SRO gedoe gaat boven mijn petje. GT1, GT 2, GT 3, FIA GT3, normtijd, normtijd in de regen anders, referentie tijd, kleine vleugel, meer gewicht, code rood, grote bride, kleine bride, allerkleinste bride, brede banden, harde banden, banden met noppen, weet ik nog wat allemaal.
Ik begrijp er totaal niets meer van; ik neem aan dat dit bij Jan met de Pet ook het geval zal zijn.
Als alleen nog de super begaafden (ik reken de officials niet daarbij, want die verstaan hun eigen reglement niet) dit begrijpen, dan zullen er wel niet veel toeschouwers zijn, tenzij men iedereen voor niets binnen laat om een zondagnamiddag gratis door te brengen "want we weten toch niet waar naar toe".
Sorry, maar wat dit jaar gebeurd vind ik totaal belachelijk.
Ik heb absoluut geen probleem met het nivelleren van de kansen en de auto's, integendeel , maar doe het op een intelligente, begrijpbare manier voor Jan met de Pet en niet voor Jean Marc Eugenie met de blazer.
Er zijn maar 2 mogelijkheden: ofwel maakt U sport voor "het volk" en dan bent U totaal verkeerd bezig; ofwel maakt U sport tot eigen glorie en kassa en dan moet ik ootmoedig toegeven: "Jullie doen het goed".
Reply With Quote