Quote:
Originally Posted by Corvette Racing
Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst de 24uren van Spa bij te gaan wonen, het is niet mijn eerste keer op het circuit, maar ik heb wel een aantal vraagjes: Is het mogelijk om onbeperkt het circuit op en af te gaan met je kaartje (ik mag toch hopen van wel?) Campings, zitten die vol? Ik zat zelf aan camping Domaine l'Eau Rouge te denken, beetje op afstand, lekker voor een paar uurtjes nachtrust... Ten slotte de tickets, als ik het goed begrijp €30 voor general admission en dan 5 tot 10 euro extra voor de tribunes, klopt dat?
Thanks alvast!
|
Ik kom er zelf al 25 jaar naar de 24 uren. bevalt prima, goede sfeer en veelal dezelfde groepen liefhebbers op de weilanden die tot camping zijn bevorderd.
Wil je niet in de file staan voor je campingplaats achter de tribunes, jneem dan op de E42 afslag 11 (uit mijn hoofd gezegd is dat Malmedy) maar ga einde afslag rechtsaf en weer rechtsaf rij richting Combes. en daar waar de auto's geparkeerd staan. (je rijd tegen een heuvel op en ergens bijna bovenaan moet je linksaf of anhouden) dan rij je vanzelf tegen het hek wat het circuit afsluit. linksaf voor het hek, camping plaats zat. (alleen een stukje wandelen naar de pits en tribune's, goed voor de spijsvertering)
Kaartje inderdaad € 30,- je krijgt een polsbandje en kan in en uit lopen. Paddock € 30 extra, tribunes weer extra. Zie de site van Total24hours.com
a.s maandag de testdag. ga ik wederomnaar toe, misscien even naar Spa kaartje halen in de voorverkoop.
Veel plezier, het is de moeite waard.