Zien we de Lambo terug in '07? Graag! Als ik lees dat die Ritskes pas 10 wedstrijden in de armen heeft en dan toch Kumpen achter zich kan houden? Dan zeg ik: U bent altijd welkom
Quote:
“Dit had ik nooit verwacht dat ik het hele veld zo lang achter mij kon houden, dit smaakt gewoon naar meer. Wij komen zeker dit seizoen nog een keer in de Belcar terug kondigde Ritskes aan. “Aan de 24 Uren van Zolder zullen wij zeker niet deelnemen, daar is ons team nog te jong voor. Voor volgend jaar zullen wij dit bestuderen
http://www.autosport.nl/actueel/news...06&rubriek=int
|
Nog een mooie sneer naar de DTM:
Quote:
Ook hier werd de leider niet opgepikt, maar om de wedstrijd niet te bederven, zakte de safetycar langzaam terug naar de leiders. En pas toen de achtervolgers aansluiting aan de kopgroep kregen gaf de wedstrijdleiding de wedstrijd vrij. Misschien dat organisatoren van andere kampioenschappen hier nog iets van kunnen leren?
http://www.autosport.nl/actueel/news...=2&rubriek=int
|
M.b.t. Mark J. Thomas op de GS Motorsport Viper nog een leuke anekdote. Bij het uitrijden van de pits moet elke coureur even stoppen bij de standcommissaris van de RACB, zodat deze man de mogelijkheid heeft om te noteren welke coureur achter het stuur zit. In de ogen van elke coureur is zo'n man altijd te langzaam. Kan die man niks aan doen  Door al die netjes en fel gekleurde helmen is een naam nu eenmaal moeilijk te lezen. Die man doet echt zijn best maar het kan uiteraard nooit snel genoeg zijn voor een coureur. Mark J. Thomas loste het creatief op, armpje uit het raam en met de vinger wijzen op zijn eigen naam
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 28-06-2007 at 22:39.
|