Quote:
Originally Posted by Mark
De persreutel van SRO staat ook online, word ik toch alweer verkeerd geinformeerd door die gasten! Die durven wel zeg  Geen probleem, we maken de mistanden kenbaar op dit forum:
Is de motor ge-explodeerd? Dat lijkt me wel heel stug, voor zover ik weet ligt de motor van een Z4 voorin. De brand was toch echt aan de achterkant, het was een echte benzinebrand, getuige de plas benzine die achterbleef toen de Z4 op de depannage-wagen werd getakeld. De oorzaak van die benzine-brand? Kapotte benzineleiding? Iets met de tank? Dat zal nader technisch onderzoek van G&A wel uitwijzen.
|
Kenis geeft uitsluitsel:
Quote:
Kenis: “Het voorste bevestigingspunt van het differentieel was losgekomen. Dat is een dikke bout en die was doormidden gebroken. Daardoor kreeg het differentieel speling en ook de cardan begon op en neer te slaan. Nu ligt de benzinetank over het diff en de cardan. Door het op en neer bewegen van de cardan raakte de tank beschadigd en begon er benzine te lekken, met alle gevolgen vandien.”
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2088
|
Gaat SRO een rectificatie plaatsen op haar site?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|