Quote:
Originally Posted by GT2-R
Ik vind het vreemd dat A+ zoveel problemen van de remschijven moet maken. Volgens mij reed de Viper van de gebroeders Grouwels in 2006 met gelijkaardige remmen. Maar van hun kant heb ik toch niet horen klagen over de remschijven.
|
Problemen moeten maken? Die problemen zuller er toch wel zijn  In 2004 heeft US Carworld Racing heel wat problemen gehad met de remmen op hun eerste Viper, dat is na verloop van tijd door diverse (zelf gevonden?) modificaties / upgrades verholpen. Op het einde van 2004 is er toen een tweede Viper bijgekomen voor de Grouwels-Brothers bij US Carworld Racing. Die wagen hebben we ook terug gezien als de Rudolph Viper in 2006. Wellicht is dat de oorzaak waarom Rudolph Racing in 2006 nooit last had van de remmen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|