Quote:
Originally Posted by fenixracing
Ik was aan het zien hoeveel wagens er vorig jaar gestart waren 41 in totaal.
Dit zijn er maar 9 meer dan dit jaar en onder die 9 heb je nog veel guest autos waar je niet echt veel rekening moest houden.
dus dit jaar valt al bij al wel mee.
|
Bekijk eens het plaatje over een periode van bijv. 10 jaar? Op een jaartje kun je geen trend bepalen. We gaan nu met een aantal van start dat ongeveer gelijk is aan het aantal geklasseerden van de afgelopen jaren
Koerswijziging of niet van SRO Belcar? Ik noem dat gewoon een flinke domper op het evenement.
Quote:
Si l’on déplorera le nombre peu élevé de voitures (le changement tardif de date n’a pas aidé les organisateurs), avec seulement une trentaine d’équipages relevant cette année le grand défi des 24 Hours of Zolder, la qualité du plateau de cette édition 2007 est tout bonnement exceptionnelle. On a en effet rarement compté autant de pilotes de haut niveau et de prétendants à la victoire finale. De quoi augurer d’un double tour d’horloge indécis, avec de nombreux rebondissements et changements de leaders.
http://www.sro-belgium.be/index.php?...d=15&Itemid=65
|
Ja, zo kun het ook zeggen. De feiten blijven echter hetzelfde...........en dat is een lege piste! Ik maak me er niet druk om, SRO Belgium merkt dat zelf veel harder in de beurs. Zij missen toch een aantal malen een overschrijving van € 5.500 excl. BTW
Ik was in de veronderstelling, gezien de persreutels in de winterperiode, dat dit een soort "WK GT3" had moeten worden. Er is niets van terecht gekomen.
Hoe dan ook, morgen op naar de nachtraining