Wat een miserie om daar op de 24u binnen te komen zeg, had wel echt een lucky day (not)
Begon zaterdag om 13u al, ik met een thuisgeprinte toegangskaart naar de inkom. "Ticket invalid" op de scanner. na 3x proberen, kwam de volgende met z'n scanner. Je raadt het al, "ticket invalid". Ik heb geen idee hoeveel keer ze geprobeerd hadden, maar ik kreeg schrik dat m'n papier zou uit elkaar vallen van een overdosis straling. Niet gaan dus.
" Jah we gaan de Jan moeten roepen hé, Jefke, ga de Jan es halen zeg." "Jah sebiet, m'n vlaai is toch bijna op" Die pakt m'n ticket en z'n bord met vlaai en verdwijnt onder de tunnel.
Na 10 minuten komt die man terug. "
Jah da's een FIA GT ticket hé"
Gelukkig stond er het 24u logo op, dus keeg ik wel gelijk. Blijkt dat er ergens een logo verwisseld was op m'n bestelling, dus 24u is FIA GT en omgekeerd. Ben al benieuwd voor dan

Bon, dan zo tegen de avond, kwam ik al shoppend een schaalmodel tegen dat ik niet kon laten liggen. Maar zo'n volledige nacht met een 1:18 model rondlopen doe ik niet, dus even richting parking.
Ik kom aan de tunnel, en er wordt niemand uitgescand. Alhoewel dit normaal wel moet, roep ik dus iemand met een scanner, en die scant me uit. Ik kom terug, wordt alweer gescand alles ok.
Dan rond een uur of 4 's morgens wou ik iets uit de wagen halen, dus alweer exit circuit. En weer werdt er niet uitgescand. Mijn probleem niet meer dacht ik, ik ga ze niet meer bij mij roepen. Ik dus voort zonder gescand te zijn. Weet ik veel dat dat verplicht is.
Goed, ik kom dus terug, en nog voor ik aan de scanners ben, komt er een bodybuilder van Securty naar me toe, met de vraag of ik m'n pas of een toegangskaart bijhad. Ik gaf die m'n kaart zegt die dan doodleuk: ""[i] Ja dat moet je daar verder laten inscannen, goeienacht verder" [I]
Bon, je raadt het al, omdat ik daarnet vertikte van me te laten uitscannen, kon ik niet meer binnen dus. Ik hield me van de domme, en zei dat ik niet wist dat je moet uitgescand zijn als je het circuit verlaat. Ze stonden ondertussen weeral met 3 man op m'n papiertje te mikken met hun scanners.
Maar bon, geen probleem voor die mannen (en vrouw), gewoon een extra keer scannen en ik kon weer binnen
Wat is er toch mis met een ouderwetste toegangskaart of armband.