Quote:
Originally Posted by Gulfie
Kijk zie, zo doe ik dat dus niet! Maar ... ge hebt verdorie een punt. Met de primer is het uitkrassen van de naden beter in te schatten! Thanks mate! 
|
Quote:
Ook al is Zero Paints niet goedkoop (ik zou zelfs durven zeggen duur), ge zijt in ieder geval van de rommel van verdunnen, ... af en alle kleuren zijn te krijgen. Blijkbaar biedt de modelbouwmarkt dan toch iets op gebied van lakken waar ik voor te vinden ben.
|
Definieer mij duur. Een potje kost, pak een beet, 6 ą 7 euro. Ik modelbouwspuitbus kost hetzelfde of ietsje meer. Wat volgt is nog te verifiėren, maar in principe zou je met een potje zero paints, 2 standaard automodellen (geen trucks enz.) moeten kunnen spuiten. Of je met een modelbouwspuitbus 2 modellen kunt doen is twijfelachtig. OK, in vergelijking met andere autolakken is het wellicht duurder, maar daar moet je of een grotere hoeveelheid van gaan kopen, of je moet beginne rijden. In jou typische geval kan dat opgaan, zeker akkoord, maar voor de anderen is het toch een interessante prijsvergelijking denk ik.
Quote:
Ik ben in ieder geval benieuwd naar de vernis hoe die is qua glans, hardheid, structuur, ... Als ge mijn vernis pistool wilt lenen laat ge maar iets weten.
|
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik geen zero paints vernis gekocht heb nog niet, omdat ik nog een grote bus motip staan heb. Plan was zowiezo om die te decanteren en dan te gebruiken en aangezien er bij zero duidelijk vermeld staat dat Motip en consoorten veilig zijn, vond ik het zonde om de buis te laten verkommeren.