View Single Post
Old 17-10-2007, 09:22
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Oei, nu voel ik me ineens wel verantwoordelijk voor de tijdsdruk die ik onwillekeurig op je model gezet heb. Ik hoop niet dat dat de reden geweest is voor de gang van zaken...
Dat is ergens wel zo. "Ik zal niet meedoen, dan kunt gij ook eens winnen" werkte als een rode lap voor een stier. Ik had beter moeten weten natuurlijk...

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Maar: zoals Johan Cruyff ooit eens gezegd heeft : "ieder nadeel heb ook zijn voordeel" : nu ben je tenminste van dat zorgenkind af en kan je met volle goede moed beginnen aan een nieuw model (met een betere plastic-kwaliteit deze keer), en vooral : nu heb je tijd om met ons mee te gaan quizzen volgende week
Ik wilde helemaal niet van dat zorgenkind af, want de start was veelbelovend en ondanks dat het een gesimplifieerde kit was, kon er toch iets moois van gemaakt worden. Allez, ik was toch gemotiveerd in ieder geval. En het tegenslagje met de naad was niet van die aard om heel de boel te doen mislukken. Maar omdat het snel moest gaan, begon ik naar andere te luisteren - ge moet dat zo doen, ge moet dit zus doen. En allemaal wel goed bedoeld hoor, maar ik had beter niet te veel naar die "goede" raad geluisterd, wegens ervaring op overschot... Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat ik alles weet natuurlijk. Maar als er wat tijdsdruk op zit, mag je enkel terugvallen op je eigen ervaringen. Dan is het niet de moment om dingen uit te proberen en te doen die je nog nooit gedaan hebt.

Quote:
Originally Posted by Gulfie View Post
M.a.w. ... wat wordt de volgende of gaat ge verder aan de Péjoo?
Vooraleer ik de Péjoo weer op de werktafel zet, moet en zal ik eerst een standaard model bouwen - al was het maar voor de eigen zelfvoldoening - zónder dat ik er een 2de kit voor moet gaan bijhalen...

Bovendien moet dan eerst de gewone Péjoo opnieuw gebouwd worden waarna 2 Citroën C2 S1600 aan de beurt zijn (deze 3 zijn op aanvraag en beloofd). Daarna neem ik wellicht een F1 onder handen, dus de 307 met geopende deur zal pas ten vroegste in de 2de helft van 2008 terug op de tafel verschijnen - realistisch gesproken

Quote:
Originally Posted by CarRerA View Post
Jammer dat dit moest gebeuren.
De Prelude zag er veelbelovend uit!
Succes met de volgende bouw!
Tja, dat maakt ook deel uit van het leven nietwaar. Maar we gaan niet bij de pakken blijven zitten. Dit model van Prelude is nog redelijk vlot verkrijgbaar. Een verloren veldslag is nog een verloren oorlog.

Last edited by Guido; 17-10-2007 at 09:40.
Reply With Quote