In afwachting van de levering van de nieuwe kit (duurt nu toch wel lang...

) dan al maar aan het chassis begonnen. 't is te hopen dat het chassis van de nieuwe kit, identiek gaat zijn aan deze. Of toch dat de kas er zonder problemen gaat op passen, gezien het een andere versie is, is dat natuurlijk niet zeker.
Maar goed, dan heb ik toch weer wat (test)ervaring in de vingers. Ik heb nl. eerst het chassis zwart gespoten, waarna de motor en uitlaat in Testors Steel werden gezet. Daaropvolgend heb ik deze beiden redelijk "vettig" gedrybrushed met aluminium. Omdat ik niet genoeg "schaduw en diepte" had, heb ik met de airbrush wat mat zwart hier en daar aangebracht. Waarna er opnieuw met Alu werd gedrybrusht, maar nu veel lichter. Als afwerking nog even met zilver eroverheen gegaan.
De bodemplaat op zich werd met alu lichtjes gedrybrusht. Als de ophanging voor er achter er ook onder zit, ga ik er nog met wat lichtbruin overheen.
Redelijk wat werk, maar het opbouwen van de verschillende kleuren is redelijk goed gegaan. Misschien dat ik de volgende keer van gun metal ga vertrekken ipv steel.