Om weer een beetje in de stemming van deze Prelude te geraken heb ik dan maar het onderstel verder onder handen genomen. Het enige wat mankeert is het voorste gedeelte van de uitlaat. Deze moet ik eerst nog zwart spuiten om daarna dan zwaar te dry-brushen voor de gewenste kleureffecten erin te krijgen. Dus als ik verder ga met het interieur, spuit ik dit stukje ineens mee.
Ook de carrosserie heb ik weer onder handen genomen. Schuifdak is er weer uitgehaald en de paneellijnen weer uitgekrast. Deze keer ben ik iets verder gegaan hierin, in die zin dat ik ook de aflijningen van de spatborden uitgekrast heb. Dit om iets meer realisme te geven. Wellicht dat ik ook hetzelfde ga doen rond de deurklinken en de zijdelingse richtingaanwijzers.
Al even drooggemonteerd om te kijken of de wielen goed in de kas zitten. De wielen komen overigens zo rechtstreeks uit de kit. Op een schrammetje na, zien ze er goed uit, dus ik denk zelfs van ze zo te laten. Een detailinspectie zal hierover uitsluitsel brengen.
Voila, wie dacht dat ik geen updates meer klaar zou hebben dit jaar, vergiste zich. Al bouwend het nieuwe jaar tegemoet is de beste remedie tegen "modeling blues".
Mijn nieuwsjaarbrief kunnen jullie
HIER vinden...