Quote:
Originally Posted by Sennake
Tja, een rallywagen met figuurtjes in kan bijna niet anders dan tentoongesteld worden op een diorama. En dat ben ik ook van plan. Maar ik ga niet van scratch beginnen: Pitlane en/of Eau Rouge maken prachtige 1/24 grondplaten waarop ik dan verder kan bouwen en extra detailleren.
|
Jammer dat je door je eigen "bouwquota" hier voor de makkelijkste oplossing zal kiezen. Er zijn basisdiorama's in de handel te verkrijgen die inderdaad als basis zouden kunnen dienen, maar of die zo prachtig zijn...? Wel zien dat je een eventuele inschrijving in een categorie "Diorama" hierdoor niet hypothekeert.
Quote:
|
Nu had ik toch gedacht dat je de meegegoten gordels zou minderen qua dikte en zou overtrekken met gewone gordels, maar afgaand op de manier waarop ze geschilderd zijn, ga je het precies zo houden, of vergis ik mij?
Quote:
|
De snor vind ik iets minder geslaagd, gewoon omdat ze niet echt zichtbaar is, maar goed, dat mag de pret niet bederven. Wat ik verder wat vreemd vind, is dat het Snijers zal zijn, die de pratende man wordt in de auto. Niet dat het niet kan natuurlijk, maar in een statisch diorama viel het mij op. Worden de gezichtjes nog met mat nabehandeld? Ze blinken precies wat fel. "Ja, maar ge ziet dat niet als ze niet onder de lamp staan", ga je me zeggen...
Allez mijnen beste "Picasso", doe zo voort, 't is weer een schoon werkske aan het worden.