View Single Post
Old 17-01-2008, 23:39
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Iedere dag van deze week kon ik een uurtje of zo besteden aan deze kit. Het gaat dus langzaam maar zeker...

Eerst en vooral ben ik aangenaam verrast over de pasvorm van deze AMT-kit. Ik vreesde er wat voor maar het schuur- en paswerk valt goed mee. Een grote verrassing was vooral de verbredingsonderdelen voor de Van. Nooit gedacht dat die zo goed als perfect aansluiten. Helemaal geen grote kieren of zo, eenmaal het gelijmd is. En het leuke is dat ik niet eens met putty moet effen maken want op referentiefoto's zie je die onderdelen ook met een naadje zitten...

Hieronder zie je de voorzijde en bestuurderszijde die reeds klaar is. Ik hoop dat het interieur met chassis er nog in zal kunnen want je moet de body wat openrekken hiervoor. Vandaar ga ik de achterbumper pas op het laatst toevoegen, kwestie van het toch een beetje soepel te houden...

Speciaal voor mijn zoontje werd B.A.Baracus even in elkaar gedryfit. Robbe vond hem super, tot ie per ongeluk omviel en met zijn achterste omhooglag. Kijk naar de foto en je snapt meteen zijn uitspraak: "Ik zie zijn blote poepe !!"

Hieronder het onderstel dat nog volop onder construction is. Ik heb hier wel mijn twijfels over de achteras. Volgens mij gaan de wielen niet alle 4 op de grond rusten. Binnenkort eens dryfitten dus...

Straks de motor in primer zetten en waarschijnlijk ook de body...

To be continued....
Reply With Quote