View Single Post
Old 18-01-2008, 22:55
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
2008 telt een extra dag, reden genoeg voor Circuit Zolder om iets extra te doen dit jaar

April 12-13: Belgian Race Kick Off

May 17-18: Zolder Star Festival
May 31-June 1: Belgian Champ Car Grand Prix
June 7-8: X-Day
July 5-6: ADAC Rennen
August 9-10 : Dutch Power Pack Festival
August 30-31: 24 Hours of Zolder
September 13-14 Truck Grand Prix

October 4-5: Superleague Formula
October 18-19: FIA GT Championship
Nobember 8: 10 Hours of Zolder

persbabbel CZ
Wat doe je als je zoiets leest? Uiteraard agenda erbij pakken en de datums noteren van de echte autosport evenementen, we blijven wel trouw aan het gilde der oranje broeders Hoe het komt weet ik niet maar ik vond het qua kwantiteit maar karig.

Maar 11 evenementen voor de oranje sjarels? Even in het verleden duiken met de handige search-functie van dit forum Helemaal gratis en een bron van keiharde feiten!

Even de kalenders opzoeken van de afgelopen jaren en de evenementen geteld waarbij de oranje mannen via RACB of VAS werden ingezet door de NKBK.

2002: 15
2003: 16
2004: 15
2005: 15
2006: even onvindbaar
2007: 15
2008: 11 !!

Iets extra doen? Ja, minder dus Een daling van 25% in het aantal evenementen waarbij oranje sjarels benodigd zijn. Laat ik het zo stellen, ik lees die persbabels net altijd effe anders
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote