Quote:
Originally Posted by Gulfie
Goh, had ik geweten dat mijn zin negatief overkwam, ik zou hem niet geschreven hebben! Een beetje uit de context getrokken denk ik ...
'Opnaaien' is helemaal niet negatief bedoeld, maar de verklaring voor deze uitdrukking is wel terug te vinden in alle vorige antwoorden. Doordat je bijleert en anderen zaken ziet doen ga je ook nieuwe dingen proberen en zal daardoor (in de meeste gevallen) je niveau stijgen.
Spijtig dat een grappige en constructieve opmerking als negatief ervaren werd!
|
Ik heb ze bewust uit zijn context getrokken

, precies omdat ik al een tijdje met een thread als deze in mijn hoofd zat, maar nog nooit echt een goeie aanleiding ervoor had gevonden. Het is immers soms moeilijk inschatten of wat we doen op het forum een juiste manier van werken is. En ook omdat we over dit soort dingen nauwelijks wat horen van de mensen die niet naar de vergaderingen kunnen komen (ons laatavond topic van afgelopen vergadering in het achterhoofd houdend). Het forum is voor hen immers het enige communicatiemiddel met de rest van de bende.
Dus excuus voor het 'misbruiken' van dat ene zinnetje, maar het dient een iets breder belang in dit geval.