Thread
:
The A-team GMC Van - AMT - 1/25
View Single Post
#
27
06-02-2008, 22:27
Loeten
Cars-addict
Nadat ik dit weekend op de beurs zo goed als niks had gedaan, was het vandaag tijd om BA wat meer tevreden te stellen. Dit is het resultaat en verslag van de voorbije dag(en)...
Allereerst de moeite gedaan om eens de wielen te dryfitten. Als er nu iets is wat ik geleerd heb hier is dat je dit NU moet doen vooraleer je verder gaat met spuiten en schilderen. Ik had een grote vrees (sommigen hebben dit te Bissegem gezien) dat alles schots en scheef ging staan. De achteras stond er immers krom op... Wat bleek nu na het fitten?? Niets was minder waar: de vier pootjes (wielen) stonden netjes op de ondergrond...
Nu kon het spuitwerk beginnen. Het onderstel was af en moest helemaal in mat zwart komen. Eerst de primerlaag en dan de juiste lak. Ook de resterende kasonderdelen kwamen aan de beurt. De interieursstukken mochten ook mee de primer in. En aangezien het binnenste van deze Van ongeveer dezelfde kleur heeft, was dit meteen geslaagd...
Toen alles uitgehard was, kon ik enkele onderdelen aanpakken. Eerst de stoelen. Die zien er niet uit zo:
...
: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries
: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Loeten
View Public Profile
Find all posts by Loeten