View Single Post
Old 10-02-2008, 20:02
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Oeioei, is het zo erg? Zo'n potteke kost ocharme 5.5 euro...
Mjah, ik leg iedere maand een bepaald budget voor me vast om niet te gaan overdrijven op ebay. Maar geen nood, ik heb mijn stock eens nagekeken en 10 dozen mogen weg. Dat wil zeggen: nieuw budget en al wat sparen voor Jabbeke... Maar die prijs is inderdaad heel netjes. Misschien een potteke bij iemand van jullie bestellen om in Jabbeke over te kopen??

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Dan zal ik maar gelijk met de deur in huis vallen: ik ben eigenlijk wel serieus ontgoocheld over je interieur. Als je die foto bekijkt waar je de zetels langs achter ziet en het maagdelijke dashbord, had ik van jou toch wel iets meer verwacht. Het kan wel zijn dat je er weinig van gaat zien eens de body op het chassis staat, maar zo'n sinkmarks op je zetels, en zelfs geen enkel decalleke op je dashbord, vind ik erg poverkes. Dat kan echt wel beter

PS: staat je stuur ook niet ondersteboven?
Ik geef je dus volkomen gelijk. Gelukkig dat iemand het durft opmerken want elders haal ik alleen "oeh" en "ah" terwijl ikzelf ook niet echt tevreden ben. Maar...

Allereerst moet ik erbij vermelden dat de bouw van het busje niet echt uitnodigd tot superdetail. De reden hiervoor zijn de weinige ramen erin. Ik weet dat dit een zwak argument is (en je geeft het zelf ook aan) maar ik had helemaal geen zin in uren extra werk die je dan helemaal niet meer ziet. De zetels staan zo opgesteld dat je de achterzijde niet eens meer kan zien. Achterin het busje zitten al geen ramen meer... Die sinkmarks zijn dus absoluut onzichtbaar...

De decals... Mjah, die ontbreken dus ook... Geen decals voor de wijzertjes aanwezig! Akkoord dat het hier beter kan. Ik ga kijken of ik eventueel nog wat beter kan doen voor de wijzers. Maar ook hier heb ik weinig zin in veel detail want het is helemaal niet zichtbaar.

Het blijft zoals ik al zei een heel zwak argument maar voor deze filmwagen waarvan de binnenzijde amper te zien is, wil ik geen tijd stoppen in details die niet te zien zijn. Dan gebruik ik mijn tijd en geduld liever voor de buitenzijde. Die MOET echt wel heel goed zijn. Jammer genoeg laat AMT hier even een steek vallen wat betreft de uitlaat. Ik ga eens moeten nakijken hoe ik die ga aanpassen want die klopt totaal niet...

En mijn stuur zit inderdaad ondersteboven. Hoe slaag ik hier nu iedere keer opnieuw in?? Pfff, gelukkig kan ik het bijdraaien, thanks !!
Reply With Quote