Quote:
Originally Posted by Guido
Misschien kan je je tijd beter spenderen aan het verzinnen van een persoonlijke interpretatie. Als die goed uitgevoerd is, zal er geen kat van wakker liggen. 
|
Nu heb je mij DE tip gegeven die ik zocht (samen met Sennake) Even verduidelijken:
Die Ranger poeder, dat bestaat in meerdere kleuren meen ik gezien te hebben bij Nismo?? En uit de foto's die ik toch gevonden heb, kon ik opmaken dat de zetels bekleed zijn met een soort schapenwolletje... Als je dit samenvoegt, dan kun je hopelijk volgen? In Vlaamse taal: ik zet die zetels in zo'n poeder !!
Ik bestel gewoon zo'n potteke of twee bij iemand van jullie of rechtstreeks als ze dat zouden opsturen... En dan kan ik het interieur wel opwaarderen. Want zoals ik al zelf zei, was ik niet helemaal tevreden. het vrouwke overtuigde me al een stuk om het zo te laten. Mijn neef was zelfs heel duidelijk: "Steek daar toch gene tijd in, da ziede toch nie!!" Jullie wezen me op wat ik zelf ook voelde en door die feedback ben ik verder gaan nadenken... En tot een mogelijke oplossing gekomen...
Of zoals er wel vaker hier op de site staat: half werk is geen werk !!
Vanavond eens opsporen hoe ik aan zo'n pottekes geraak...
THANKSSSSSS