Quote:
Originally Posted by ferrari rules
Als ik het goed heb , dan zie ik hier dat je een achterbank aan het fabriceren bent.
Bij mijn weten is de achterbank in de Van niet uit 1 stuk , maar zijn dit 2 aparte zetels zoals de voorste 2...
Ik heb die serie heel veel gevolgd vroeger en ik ben er vrijwel zeker van...
|
Ik ken de serie ook behoorlijk goed en heb nogal wat foto's doorspit de laatste weken. Op onderstaande foto kun je eerst die twee zetels zien die jij bedoelt.
Toch ken ik beelden waar er vaak drie mensen (Face, Amy en Hannibal) naast elkaar te zien waren. Dus achter die twee zetels moet nog iets staan... Op deze screenshots kun je zien dat er wél een soort van one-pieced bankje is. Het is evenwel niet helemaal duidelijk of het echt wel een zitbank is of wat anders...
Het is wel mijn bedoeling om ook die twee andere zetels erbij te zetten. maar ofwel moet ik die zelf scratchen, ofwel moet ik die van iemand kopen, ofwel uit een andere kit halen... Ik zie wel...
Quote:
Uit de andere foto's kan ik opmaken dat je de achterdeuren aan het maken bent en dat je er ramen zal insteken. Hier heb ik mijn twijfels of er wel degelijk ramen in zitten , ik dacht het niet. Dat is dan wel van wat ik kan opmaken van de foto's en aangezien je nog niet alles wilt ontsluieren... 
|
Hier ben ik wel zeker dat er ramen inzaten. Alleen waren ze geblindeerd en/of dichtgemaakt. Die zelfde referentiefoto's bewijzen dat:
Quote:
Ik vind het tof dat je het interieur aanpakt en het poeder ziet er nu al super uit. Misschien een tip voor de rest:
achteraan in de Van aan de zijkant is er een werktafel met allerlei apperatuur zoals een bandopnemer met spoelen. Dat is dan als je zover wilt gaan met het interieur tenminste 
|
Thanks !! Ik heb die "werkbank" een beetje in de planning staan, maar ik twijfel nog omdat het dryfitten niet zo eenvoudig is. Als het chassis in de body gepast wordt, dan moet ik die laatste wat opensperren (systeem zoals een Lancia Stratos) waardoor de kans op kraken, scheuren en dergelijke groot is...
Grtzzzz