Bij deze Van zijn er uiteindelijk maar 6 van gebruikt, zonder rekening te houden met de stuntvans. Maar dat waren dan ook replica's van goedkope Fords en dergelijke meer. Geen dure GCM's dus...
Quote:
Originally Posted by Sennake
Dit allemaal om maar te zeggen dat "de juiste" Van bouwen onmogelijk is, omdat er niet 1 origineel was dat je kan nabouwen. Dat is slecht nieuws omdat het de zaken een beetje ingewikkelder maakt en er altijd wel een foto zal bestaan van het origineel dat iets anders laat zien dan jouw model, maar het is ook goed nieuws omdat je op deze manier ook wel wat "dichterlijke vrijheid" hebt.
|
Ik probeer adhv verschillende screenshots tot een goede eenheid te komen. Je kan dus inderdaad niet dé perfecte replica hebben. Maar met die foto's probeer ik steeds aan te tonen dat wat ik doe, wel te zien was, ooit... Vandaar mijn lange zoeken doorheen vele screenshots... Het zal het interieur alleen maar beter maken...
Natuurlijk kun je dan discussies hebben. Zo is er op een ander forum momenteel een zoektocht naar foto's van de uitlaat. Ook hier heb ik dus meerdere mogelijkheden, wat die "vrijheid" dus leuker maakt... Ik ga dus kiezen wat ik het leukste vind...
Thankssss voor de feedbackssss