Thread
:
The A-team GMC Van - AMT - 1/25
View Single Post
#
61
02-03-2008, 01:26
Loeten
Cars-addict
Tijd voor een updateje... Het was de afgelopen weken erg druk met het schoolfeest. De moeite die daarin werd gestoken (ik ben verantwoordelijk voor het decor) werd beloond met een prachtig optreden. Nu had ik weer wat meer tijd vrij om aan dit busje te werken.
Vandaag werden de decals erop gezet. Deze van AMT komen heeeeel makkelijk en vlug los in warm water, een seconde of drie hoogstens al... Met Sol werden ze makkelijk op hun plaats gezet. Er waren wel wat pasproblemen, maar niks om je druk over te maken. Kijk maar mee...
Eerder deze week had ik al de zetels en achterbank geplaatst. Hier moeten nog twee gelijkaardige zeteltjes gescratcht worden. Iets voor komende week dus... Op de foto's zul je merken dat de zijkanten onderaan niet zo perfect zijn, maar dit zie je niet meer, eens gemonteerd. Wel ga ik enkele stukjes nog moeten bijwerken. Ze vallen op de foto's extra goed op... De achterbank is dan weer wat te vuil uitgevallen, maar dit laat ik maar zo. Het steekt niet echt af, vind ik dan...
Ook de binnenwanden van het busje worden aangekleed. Ik gebruik primerkleur omdat dit zo te zien is in de scenes... De achterwand en één zijwand zijn alvast klaar. De kant waar wat meer aan te vinden is (kastje of zo) moet nog gebouwd worden, dit alles van styreenplaatjes.
Voila, tot zover deze lezing dan maar... Morgen krijgt het busje zijn vernislagen. Grtzzzz
: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries
: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Loeten
View Public Profile
Find all posts by Loeten