Quote:
Originally Posted by bartmotte;231173Als de vrouw begint met Yohurt te eten en te gaan fitnessen zou ik zeggen : [B
OPPASSEN[/B].... 
|
Ah, het leuke is dat we samen gaan fitnessen hoor. Maar als men hele dagen aan mijn vrouwke vraagt of ze weer zwanger is (sommigen zeiden zelfs resoluut: allez, proficiat, nummer drie op komst??) terwijl dat buikje gewoon de "resten" waren van de vorige twee zwangerschappen dan kun je wel snappen dat ze er nood aan had. Ik ga als steun mee en geniet ook van de vorderingen... Als ik nu naar het zitje in het stadion van Club ga, dan kom ik niet meer bezweet en buiten adem aan. Voor alle duidelijkheid zit ik bijna helemaal bovenaan in de Noordtribune, kwestie van niet onverwacht in beeld te zitten (leerlingen zouden plezier hebben)....
Genoeg hierover nu... Vandaag heb ik ook eens wat moeite in dit model gestopt. Er ontbraken immers nog twee zeteltjes vanbinnen. Ik heb die dan maar uit plastic sheet zelf gemaakt. Ze zijn we wat dunnetjes, maar eenmaal het poeder erop zal dat waarschijnlijk meevallen. Dat gaan we dan morgen wel zien... Hieronder de werkwijze: uittekenen van de moeilijkste delen en dan alles samenlijmen... Voor mij zijn ze geslaagd. Ze zitten immers wat verder van de ramen en ik vrees dat ze maar weinig zichtbaar zullen zijn...