View Single Post
Old 04-04-2008, 11:59
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Beste Ferrari Rules, gelieve uw originele foto's in het vervolg in grootte aan te passen naar maximum 800x600 pixels! Aangezien je zelf niet meer kan editen na één uur, zal ik het hier voor jou doen, maar het is wel de laatste keer eh!

Wat het model zelf betreft: de rijhoogte van de body ziet er nu perfect uit, maar je motorkap zit er nog niet op natuurlijk. Als ik zo naar de foto kijk die zijdelings genomen is, heb ik de indruk dat de voorste luchtinlaten misschien wel een goede fit zouden kunnen verhinderen, ook al vertoont de motorkap een bubbel in 't midden die in principe moet toelaten dat de inlaten iets hoger zitten dan de normale motorkap-lijn. Toch maar eens checken vooraleer je begint te spuiten...

Wat livery's betreft, in de jaren '60 was er natuurlijk nog geen sprake van sponsoring, dus de meeste livery's zijn erg simpel en zijn gebaseerd op de nationale kleuren van het land waaruit de piloot stamt.

Deze vind ik wel een mooie (Tourist Trophy 1963 winnaar - Graham Hill) :

Of als je een Belgische GTO wil maken, zou ik voor deze gaan (Tour de France 1964 winnaars - Bianchi/Berger) :

In kleur ziet dat er dan zo uit (is maar een 1/87 diecast modelletje, maar het geeft een idee) :

En als je eens een groene GTO wil bouwen, dan moet je voor een David Piper Ferrari gaan :

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote