Even een stand van zaken meegeven. Heb al enkele weken geen tijd meer om verder te werken aan het busje. Ik heb wel nog enkele foto's van waar ik gekomen was. Je zal meteen ook zien waarom ik naast het tijdsgebrek ook weinig zin had om verder te doen. inderdaad, Murphy was langsgekomen. Hoewel ik het eigenlijk een beetje verwacht had ook... Die pasvorm van AMT is een kleine ramp... Volg even mee...
Eerst nog twee foto's van de zeteltjes. Ze waren dik in orde. Ze moesten enkel nog een kleine wash krijgen en de onderzijde moest zwart worden. blijkbaar heb ik hier geen foto's van... jammer...
Toen ik de body op het chassis wou plaatsen, merkte ik al gauw de pasproblemen op. Ik kende ze al van het dryfitten voor het spuitwerk, maar nu met het interieur erin was het nog meer wringen. Gevolg: een spiegeltje brak af. Gelukkig zonder erg. Direct erna gingen de ruitjes eruit. De houtlijm bleek niet sterk genoeg. Dus die werden opnieuw geplaatst met wat risico: secondenlijm. Geen problemen ware het niet dat er toch een vlekje zat op een zijruit. De boel er weer uit en hupse bijsnijden. Niet mis toch??
Toen kon de volgende wringpoging beginnen. Het kraakte en plooide maar leek goed te komen. Tot plots. DISASTER STRUCK !! De hele voorzijde scheurde letterlijk open !! En hoe meer ik alles op zijn plaats zette, hoe groter de gevolgen. Uiteindelijk kwam hij zo op mijn bureau in een hoekje te staan:
But, don't worry, we geven niet op. Ben daarnet al gestart met de restauratie. De neus werd geloopt, het onderstel komt wat hoger en meer vooruit te staan. Bij de achterwielen komt plastische chirurgie aan te pas. ik zie het dus weer compleet zitten. Alleen aan de voorruit zit een joekel van een spleet bij het dashboard. Ik kan er nog bij, maar weet nog niet hoe ik dit ga oplossen. Misschien wat stof of zo, geen idee...
Allez, das werk voor... Euhm... Niet vandaag, want ik vertrek zometeen naar de vomrselviering van mijn leerlingen. Hehe... Tijd dat het grote vakantie is hoor